Julio Rosier over AMFA4000

De Amfa4000 van waterontharder.com is een klein apparaatje waarmee extreme kalkaanslag wordt voorkomen. Hierdoor wordt de levensduur van kranen, tegels, servies en apparatuur waar water in wordt gebruikt, verlengd.

Magnetische frequentie

De Amfa4000 produceert een magnetische frequentie die ervoor zorgt dat de calcium- en magnesiummineralen in het water niet meer met elkaar kunnen verbinden. Omdat de verbinding van deze stoffen, die normaal de kalkaanslag veroorzaakt, niet meer tot stand komt, heb je minder last van kalk. Dit levert weer een besparing op in kosten. Verkalkte verwarmingselementen doen er bijvoorbeeld langer over om verwarmd te worden, dan als ze niet verkalkt zijn. De apparaten hoeven hierdoor ook minder vaak gereinigd te worden, waardoor de levensduur van deze gebruiksmiddelen worden verlengd.

Eenmalige aanschaf

De Amfa4000 is klein en wordt eenvoudig om de waterleiding in de meterkast geïnstalleerd. Als het antikalksysteem eenmaal geïnstalleerd is, doet het zijn werk voor het hele huis. Het hoeft niet onderhouden te worden en gaat lang mee. Het is dus een eenmalige aanschaf en installeren kan iedereen zelf. Op dit moment wordt het antikalksysteem alleen online via de website verkocht, maar op termijn is de Amfa4000 ook te koop in de bouwmarkt. Er is al een afspraak gemaakt met Hubo. Daar liggen binnenkort de Amfa4000 van waterontharder.com in de schappen.

Historie

Julio Rosier is de eigenaar van het bedrijf waar Amfa4000 wordt verkocht, maar hij is niet de oprichter. Zijn vader bedacht eind jaren tachtig een oplossing om kalkaanslag te voorkomen. Deze oplossing is in de loop der jaren ontwikkeld en verbeterd tot de Amfa4000. Julio Rosier: “Vanaf het moment dat ik bij het bedrijf betrokken raakte, heb ik het commercieel aangepakt. Ik heb de marketing gestart, waarbij ik vooral focus op online en televisie.” Julio Rosier is regelmatig te zien in verschillende woonprogramma’s waarin hij de werking van de Amfa4000 uitlegt. Daarnaast wordt er ingezet op sociale media campagnes, bijvoorbeeld op Facebook en Google advertenties.

Televisieprogramma’s

“In Nederland hebben we verschillende woonprogramma’s, maar in andere landen kennen ze dat niet. Binnenkort wordt het eerste seizoen in België gestart, waaraan ik ook meedoe. Dat is tegelijkertijd het moment dat we onze markt willen uitbreiden naar België.” Niet alleen België wordt toegevoegd aan de landen waar de Amfa4000 verkocht wordt, ook in de Verenigde Staten wordt het alternatief voor een waterontharder gelanceerd. “Voor ons is België een logische stap, ze spreken daar ook Nederlands en het ligt dichtbij. De Verenigde Staten is een spannender project, maar ik ben benieuwd. Mocht dat allemaal goed lopen, dan willen we ons vervolgens gaan focussen op Duitsland, Frankrijk en de UK.