Over Well-Fair

Well-Fair is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het maken van comfort- en gemaksproducten. Te denken valt hierbij aan fauteuils, trapliften en boxspringbedden die precies naar de lichaamsmaten van de klant worden gemaakt. Daarnaast biedt Well-Fair sinds 2015 ook volledig op maat gemaakte badkamers, waarbij Well-Fair sterk samenwerkt met De Wilde Tegels en Sanitair uit Nunspeet.

Doordat Well-Fair al sinds 1992 actief is, kan zij zichzelf inmiddels een absolute specialist noemen op het gebied van zelfstandig en comfortabel ouder worden, in het bijzonder wanneer het gaat om slapen, zitten, badkamers en trapliften. Niet alleen comfort, maar ook veiligheid staat hierbij ten alle tijden zeer hoog in het vaandel. Inmiddels heeft zij 80 mensen in dienst. Het bedrijf is gevestigd in Nunspeet. Well-Fair is één van de sponsoren van De Week van Zorg en Welzijn in Nunspeet.

Oprichtingsgeschiedenis van Well-Fair

Het bedrijf werd in 1992 opgericht door Jaap Frens, die nog steeds tot op de dag van vandaag directeur is. Oorspronkelijk begon Well-Fair met de verkoop van merino wollen dekens. Al snel kwamen hier kussens bij en het duurde niet lang tot ook matrassen aan het curriculum van Well-Fair konden worden toegevoegd. In 2013 bracht zij met trots haar eerste boxspringbed uit. Dit bed kan zowel in houding als in hoogte worden versteld. In 2015 werd daar de samenwerking met De Wilde Tegels en Sanitair aan toegevoegd onder de naam ‘Well-Fair Aqua’. Vanaf dat moment kon Well-Fair ook complete badkamermetamorfoses realiseren.

Well-Fair Belevingswereld

Eveneens in 2015 opende Well-Fair haar zogenaamde Belevingswereld. Deze bestaat uit dertig verschillende kamers waar klanten het comfort en gemak zelf kunnen komen beleven en kijken welke oplossingen het beste bij hun specifieke situatie past. Deze Belevingswereld heeft Well-Fair gebouwd met de klant als uitgangspunt. Zij vindt het belangrijk om continu verder te blijven ontwikkelen, in te spelen op de vraag van haar klanten en hen zoveel mogelijk te ontzorgen.

De klant is koning

De relatie tussen Well-Fair en haar klanten vindt zij dan ook uiterst belangrijk. Zo neemt zij periodiek contact op met haar klanten om polshoogte te nemen of haar klanten nog steeds tevreden zijn met hun aankoop. Eventuele problemen die zijn opgedoken worden dan ook meteen opgelost. Daarnaast nodigt Well-Fair het hele jaar door regelmatig (potentiële) klanten uit voor een gezellig dagje uit. Aan het einde van de dag vindt er een presentatie plaats waarin Well-Fair haar nieuwe producten presenteert.