Over TV Media Partners

TV Media Partners is een Nederlands tv-productiebedrijf dat in 2005 werd opgericht door de Nederlandse ondernemer Leo Houkamp. Het tv-productiebedrijf is vooral gespecialiseerd in de zogenaamde ‘branded content’. Met deze expertise weet TV Media Partners precies welke invalshoek er gekozen moet worden om zo de doelgroep maximaal te interesseren. Om de kijker te blijven boeien gaat zij een stap verder dan alleen een pakkende slogan, voor TV Media Partners gaat het om het hele pakket. Zij wil de kijker op hetzelfde moment zowel informeren als entertainen en continu interesse blijven wekken. Daarnaast, omdat het om branded content gaat, wil zij ook tussen de regels door reclame maken, zodat het de kijker ook activeert. TV Media Partners kan dan ook worden gezien als de verbindende factor tussen de klant en de doelgroep die de klant op het oog heeft.

Televisieprogramma’s

TV Media Partners heeft verschillende programma’s geproduceerd voor televisieomroepen RTL en SBS. Eén van de meest succesvolle programma’s is ‘De Succesfactor’ op RTL7/RTL Z. Dit programma bespreekt de beste zakelijke tactieken en strategieën, en delen ook bekende Nederlanders hun visie op het bereiken van succes.
Een ander voorbeeld van het werk van TV Media Partners is het programma ‘Altijd Jong’ op RTL4 wat een beauty- en lifestyleprogramma is. In het programma krijgt de kijker allerlei tips over hoe zij ‘altijd jong’ kan blijven en worden de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van gezondheid besproken.
Andere programma’s zijn ‘Business Aan Tafel’ op RTL7 waarin ondernemers verschillende zakelijke thema’s bespreken, ‘Shopping & Lifestyle’ op SBS6 wat zich met name focust op de trends op het gebied van shopping, lifestyle, food en fashion, en tenslotte het nieuwe programma ‘Verbouwingstrends’ op SBS6 waar de kijker wordt meegenomen in de wereld van wonen, verhuizen en verbouwen.

Evenementen

Naast het produceren van televisieprogramma’s is TV Media Partners ook gespecialiseerd in het organiseren van evenementen. Klanten kunnen TV Media Partners inschakelen voor bijvoorbeeld de organisatie van awardshows, beurzen en feesten. Naast de productie van het evenement, is er ook de mogelijkheid om het evenement te laten filmen waarna het bijvoorbeeld op tv kan worden uitgezonden, gestreamed via internet of op USB sticks kan worden gezet.
Een voorbeeld van een succesvol evenement van TV Media Partners is Leo’s Borrel en wordt georganiseerd door Leo Houkamp. Het feest vindt vier keer per jaar plaats op de vrijdagavond in het luxueuze Villa Thalia in Rotterdam. Het feest heeft een high-class tintje en wordt gezien als de perfecte plek om andere succesvolle mensen te ontmoeten in een onbedwongen sfeer.